Schizofrenie I

muşte înfig în scobitori şi-mi curăţ urechile
pline ochii de rinoceri şi antilope
ca într-o savană
rătăcită în groapa marianelor

piaptănul în baie se sinucide
că am tuns păpuşile
să fac peruci la scroafele din blu-ray
şi dreduri la şlapi

în frigider laptele sughite
bârfit de punga cu napolitane si trei macaroane bronzate
că ar fi dintr-o vacă cu sindromul down
ce predă dicţie pe izlaz
surorilor în anul doi la prostituţie

am zdrobit orbitele unei camere video în sucul de mentă
şi-am făcut bani de pegas
să ma arunc cu el într-un bec ecologic
pentru un ţambal din coaste
la o nuntă în ghenă
între doi bocanci homosexuali

un robinet spaţial nebun prin canale mă aleargă
are un cuţit de conserve şi o ungheră
- ce maniac !!! -
să mă închidă într-un ospiciu
unde orfanii în halate albe
mă vor plimba cu biblia în poală într-un scaun cu rotile
prin toate tranşeele din trotuar
fiindcă i-am făcut pană la cadru
şi a ratat grandprix`ul vieţii sale

cu sapa îmi tai venele
să fiu în modă cu nişte covoare din obor
şi să le spânzur de gâtul unui mamut
obsedat de jointuri şi colgate
că mi-a furat unghia norocoasa de porc din portofel

vreau sa beau vopsea
să trag în piept fumul din creioanele de ceară
să-mi fac gâtul şi plămânii semafor

unde-i fratele din oglindă?
să-mi dea cu capul de clanţă
până umplu gresia cu piramide
din fosilele dentare
pline cu basoreliefuri